Wednesday, October 11, 2006

Sebuah Perkhabaran

Photobucket - Video and Image Hosting Kalian masih ingat dengan kisah seorang sahabat yang hilang? Aku tidak memadamkan terus cerita itu biarpun ada yang beranggapan aku seorang yang suka jaga tepi kain orang. Sebagaimana pepatah, hanya jauhari yang mengenal manikam. Dan.. hanya orang-orang yang berkenaan sahaja yang tahu siapakah dan bagaimanakah aku yang sebenarnya.
Aku sudah pun memindahkan kesemua maklumat dan kronologi ke weblog khas untuk kisah kehilangan itu dan juga beberapa isu lain.
Kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kisah itu ataupun sekadar ingin turut serta dalam isu-isu lain yang diperbincangkan, sila layari laman web http://sebuah-perkhabaran.blogspot.com/

Kepada Feza ataupun penyamar Feza.. anda dialu-alukan meluahkan perasaan di situ kerana laman itu dibina antara lain khas untuk anda.

Terima Kasih.

6 comments:

13may said...

iya..satu tindakan yg bijak!

Nieys Zahri said...

13may >> terima kasih pada tuan tanah weblog tu yang bagi cadangan.. :)
saya pun dah serabut sebenarnya dengan komen-komen provokasi yang tak tentu hala tu..

tumismenumis said...

Apa apa pun saya tetap sokong awak nieys.

Nieys Zahri said...

thanks mazudi kerana sokong apa yang saya buat.. :)

Anonymous said...

buat tak reti jer ngan ..org giler yg tak der kerja..tuh!


~~Aku Bukan Bidadari~~

Nieys Zahri said...

memang tengah buat tak reti ni.. tiara.. :)